tirsdag 19. november 2013

Kurs i PE-Design Next

Hatt en fantastisk helg. Fredag reiste jeg til Lillestrøm hvor jeg ble møtt av Siri og var heldig og få servert en deilig lunch hjemme hos henne. Ble tid til noen timer med skravling før hun kjørte meg til Lillestrøm sysenter, selv måtte hun på jobb. Var klar for kurs i PE-Design Next og gledet/gruet meg til dette. Gruet meg litt siden jeg følte jeg kunne alt for lite og mye å sette seg inn i. Fredagen fikk vi grundig opplæring på begynnernivå og det var nok det beste for oss alle. Var veldig glad for at nivået da passet meg helt perfekt og følte at vi lærte mye bare på noen timer og dette er kjempegøy - i alle fall ingen til å grue seg til. Lørdag var det opplæring på det litt mer kreative som jeg er glad i og lærte utrolig mye. Lærte å stingsette bilde i autopunch, stitchery, korssting, manuell stingsetting av logo og utrolig mye mer. Dette er et flott leketøy med ubegrensede muligheter - det er bare å sette seg ned å øve å atter øve. Hatt et koselig opphold hos min søster i Oslo - heldig som har hatt privatsjåfør også :-)

 Her er modell Mia har laget og stingsatt selv - mønsteret var hun snill og delte med oss.

Her er et annet mønster Mia har laget. Dette viser bare noen av mulighetene - gøy å leke seg :-)

Her er mitt nye prosjekt på gang. Flott mariusmønster dette. Gleder meg til å lage mine egne korsstings mønster i PE-Design.

2 kommentarer:

RandiT sa...

Tøft med Mariusmønster! Blir mye spennende å sjå her framover nå tenker jeg:)

Lindas hobbystue sa...

Så artig å se hva dere har laget av fine mønster, blir nok mange flere fremover vil jeg tro. Gleder meg å se :-)