lørdag 20. september 2014

HØST + mange påstarta prosjekter - nå igjen......

Ut på tur aldri sur. Hatt noen fantastiske dager på fjellet med mange opplevelser.

JA, vi var faktisk helt på toppen av Mehøe. Var flott utsikt til snøhetta og dovrefjell.
 Symaskina er så heldig og få være med på tur og da ble diverse prosjekter påstartet. God planlegging. Må vel leke meg litt på brodermaskinen og litt frihåndsquilting før lukkekantene skal syes på. Så mange timer igjen på disse prosjektene....

Har nålet fast remsene her - var stille da mannen sov på sofaen :-)

 Plasserte bord og symaskin foran vinduet så jeg kunne nyte sjøen og fjellene - selv når jeg sydde.

Utrolig flott natur vi har her i Norge. Så glad for at jeg har med kamera og får knipset bilder på min vei - gode minner og inspirasjon :-)
Det er vel elgjakt nå..... men glad det ikke var vi som kjørte på denne elgen.
Et blad, så vakkert og så mye liv
Tyttebær

Masse liv i fossen - utrolig med krefter her.

Fasinerende sopp

Nydelig fargekontraster


Ikke bare mennesker som er kreative - flott spindelvel


1 kommentar:

Radka sa...

Lovely pictures, thank you for sharing them :-)
xx