mandag 22. desember 2014

Mye elektronikk og mange ledninger her.....

Her er bilde av min symaskin hos reparatøren. Her er det utrolig mange ledninger og datakort - jammen noe og holde orden på for symaskinreparatørene også. Symaskina trengte en liten service + at den venter på en reparasjon i tillegg. Har vært uten maskin snart i to uker og det er jo litt rart. Men du så mye annet jeg da har gjort isteden for å tenke på noen prosjekter jeg skulle ha sydd - for ikke å snakke om de julegavene som ikke ble noe av i år. Må ha denne maskina når jeg skal brodere..... Men planene er da klare til jeg får igjen maskina.

 Bilde ved spolehuset - litt støv her....


 

 Håper reparatøren får delene snart så den blir fikset og jeg kan leke meg litt igjen :-)

2 kommentarer:

Nina sa...

2 uker uten maskin? Regner med at du har abstinenser :-)

Blir nok godt å få den hjem igjen. God jul

Unknown sa...

Ille med sy maskin hos doktoren. Men tenk så deilig når den kommer hjem frisk og rask igjen.
Ha en flott dag.