tirsdag 31. mars 2015

Blokker til fellesteppe - påske....

Her er bilde av blokkene mine til fellesteppe vi skal lage i husflidslaget. Teppe blir en av gevinstene på julemessa og jeg gleder meg til å se flere av lappene og være med å leke dette sammen.

Påske er det også men her i huset er det ikke mye som ligner på det.... Har influensa og vært syk over en uke. Var meningen jeg skulle hatt meg en ny løper - men den er ikke ferdig ennå. Lukkekant og div tråder og feste står igjen - så får vi nå se når den blir ferdig da.....

GOD PÅSKE ønskes dere alle :-D

2 kommentarer:

Trines hobby sa...

Flotte blokker:) Det er så kjekt med fellesprosjekter, vi sydde nettopp ett teppe til inntekt for varmepumpe i "grendahuset" i kirka. (Har du siste nr. av Norsk quilteblad kan du lese om oss)Gjengen blir så sveisa sammen av slike prosjekt synes jeg. Ønsker deg ei fin påske med eller uten ny løper;)

RandiT sa...

Håper du er frisk og rask igjen . Flotte blokker !