søndag 4. oktober 2015

Syhelg

Så er syhelgen over og mange prosjekter på gang. Vi har hatt en flott helg med stor produksjon av alle mulige prosjekter. God mat, godt drikke og lystige damer er alltid like koselig. Flott og ha muligheten for en syhelg sammen med andre innimellom.

 Ble ferdig med to poser til nøtter.


 Ellers var jeg innom mange andre prosjekter også - litt likt meg dette......

Blant annet litt papirsøm - blir spennende og se om jeg får sammen dette greit. Fant ut at det er kjekkest når jeg har full konsentrasjon og sitter alene.

Så over til prosjektet med striper..... og jeg har mange stipesett etterhvert.

 Har brodert to sauer så må jo sy noe ut av denne også.

De kjekke mannfolka som jeg har brodert er på vei inn i et prosjekt.

Her mangler det flere snøstjerner, men det kommer etter hvert.

1 kommentar:

Trines hobby sa...

Litt smart med konsentrasjon til 3D ballen... ellers høres samsying riktig koselig ut:)