mandag 16. januar 2017

Toalettmappe i sort og lilla

Har sydd en toalettmappe i sort og lilla. Temaet er sommerfugler. Hele midtfeltet på denne siden er brodert. Her har jeg kombinert to broderier og mikset litt. På håndtakene sydde jeg på et bånd som fungerer som forsterkning og dekorasjon.

Har ikke brukt mønster på denne men liker veldig godt denne fasong da de blir så romslige. I enden av glidelåsen har jeg sydd to yo-yoer mot hverandre.

Sommerfugl motivet er brodert. Her har jeg brukt samme som på andre siden men i større størrelse. Rutene er frihåndsquiltet.

Her ser dere innsiden og sommerfuglene fløy jammen hit også. Det er to store lommer på hver side innvendig.

Når jeg lar glidelåsen henge litt ned gjør den at når man åpner den blir åpningen større en om jeg avslutter glidelåsen lengre oppe. Har brukt yo-yo maker til å lage yo-yoène.

5 kommentarer:

LoNiPe sa...

Såååå fin. Och praktisk. Och lagom storlek. Den är helt enkelt perfekt. Och välsydd. Må så gott!

Kerstin sa...

Så underbart fin den är! Vackra tyger! Och verkar jättepraktisk!
MVH Kerstin

Anonym sa...

Kul idé med yoyo:n! Och sååå fint med fjärilen!

Elisabeth sa...

Åååå så fin. Nydelige farger og veldig dekorativt med sommerfugler

RandiT sa...

Fine farger i ei romslig og flott toalettmappe :)