tirsdag 28. mars 2017

Mini quilting

Da er jeg endelig i gang med å quilte en RR (round robin) som vi har hatt i Hamar quilten for noen år tilbake. Deilig å komme i gang og ufo'er har jeg vel noen av...... Det er kjempegøy og frihåndsquilte på maskin, så kommer nok i mål med denne om en stund. Midtfeltet er laget som en trapunto. Under selve broderiet er det dobbelt med vatt, derfor kommer det så tydelig frem her. Gjorde seg med mini (stipling) quilting rundt broderiet.

The quilting room har link up og Bambi syr med sin quiltglede har show and tell.

4 kommentarer:

Birthe Marie sa...

Så vakkert dette blir! ! For meg er RR noe nytt, men nå har jeg sett tilbake på tidligere innlegg på din blogg, og også googlet og lest meg opp litt. :-)

Soma @ inkTorrents.com sa...

Beautiful!!

-Soma

evaj sa...

Tack för din inspiration och länkning idag till Visa och Berätta måndag!! Kram

Pam sa...

Very nice-lovely and delicate!