fredag 27. september 2013

Inspirasjon

I går var jeg en tur (mange timer) innom Lillestrøm sysenter. Der skulle det være demonstrasjon på brodermaskin med Irene fra Danmark. Passet på og få med meg dette. Hun broderte med Aurifil ulltråd - det ble lekkert. Har ikke noe bilde av dette..... Fikk mange tips og råd med maskinen og broderier. Noe opplæring i PE-Next fikk jeg også så nå må jeg bare sette meg ned og lære mer om dette. Har meldt meg på kurs i november, gleder meg. Takker for super opplæring Iren. Traff på flere damer med samme lidenskap - håper å treffe noen av disse igjen på kurs senere i år. Koselig og hilse på Mia også.

Her sitter damene fullt konsentrert og tar til seg læring :-)


 Her er noen av de lekre produktene til Irene som er sydd på brodermaskin. Mulighetene er mange og Iren er ekspert på dette. Gøy og se hvordan hun setter sammen broderier og smarte tips liker jeg.




Nå er jeg full av inspirasjon og har allerede sittet med dataprogrammet litt i dag. Nå venter en koselig syhelg og alt er pakket og klart til å dra :-) God helg alle sammen.

2 kommentarer:

LAPPETUSSA sa...

Ååååå, var det ikke fint på Lillestrøm sysenter? Blir spennende å følge med dem fremover og se hva dem holder av kurs og lignende;) Og nå skal du på syhelg.... IGJEN... Så ivrig og flink du er:) Kos deg med syinga i helga:) Jeg skal feire gullbryllupsdag med foreldrene mine;)
Klem

Siri sa...

Hei Tone. Jeg fikk ikke tatt turen, først og fremst fordi jeg ble liggende rett ut med influensa - og det har jeg enda. Kunne tenkt meg en sånn overlockmaskin, men det blir veld flere muligheter:-) Fint at du hadde en fin dag på Lillestrøm:-)