onsdag 9. oktober 2013

Frihåndsquilting kombinert med broderi

Gøy og kombinere broderi og frihåndsquilting. Når jeg quilter så smått som dette tar det tid men jeg blir veldig fornyd.

Liker godt rene broderier i en farge - stilig synes jeg det blir da.

Tett rettsøm kan også bli flott quilting. Her har jeg brukt en litt bred symaskinfot.

Da er jeg snart i mål med dette prosjektet. Mangler bare "litt" maskinsøm og håndsøm :-) Kanskje det blir ferdig før snøkrystallene faller ned fra himmelen - ikke godt og vite når det blir!

Har litt problemer med side bar her i bloggen. Får ikke gått inn der det er tekst og forandret. Får heller ikke laget ny tekst. Noen andre som har vært borte i samme problem? Noen som har gode tips?

4 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Spennende å se hva det ferdige produktet blir!
Ja, jeg har også problemer med å få lagt inn på sidebar. Har ennå ikke klart å oppdatere ferdige produkt for september. Aner ikke hva som er feil, så jeg tar også gjerne i mot gode råd.

Askepott sa...

Så lekre snøfnugg. Disse, eller noen som ligner, har jeg også liggende på min pc, så kanskje jeg må finne de fram. Lekkert med den frihåndsquiltinga rundt broderiet. Det blir spennende å se hva du skal lage av dette. :-)

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så nydelig du frihåndsquilter! Ikke lett å få "puslespillsnirklene" så perfekte!

Elisabeth Solum sa...

Flott! :)