onsdag 22. januar 2014

Prosjekter på gang

I høst startet jeg så smått med et nytt prosjekt. Startet å sy litt men fant ut at flere kopier og mer planlegging måtte til før det var lurt å forsette. Nå er planleggingen i gang. Dette blir et prosjekt jeg kommer til å ta fram når det blir turer eller sying sammen med noen venner. Kjekt å ha noe liggende til slike stunder. Hjemme har jeg nok av andre prosjekter å sy på.

Har stort sett bare brodert så langt i år. Prøver å få til et mer funskjonabelt syrom så det blir lettere å sette seg ned her og ikke ta i bruk spisestua som jeg så ofte pleier. Håper å får plass til både brodermaskina og vanlig symaskin kan stå framme samtidig. I dag har jeg fått installert ny datamaskin så dette er første blogginnlegg jeg skriver på den :-)  Denne har jo sin plass på syrommet også :-P 

Har brodert mange navn - disse skal etter hvert brukes til navnelapper. Får jo ta i bruk de mulighetene man har når man skal lage slikt - altså symaskina :-) Planlegger fest for mine foreldre som fyller 80 og 85 år.


2 kommentarer:

RandiT sa...

Ja der var det mange navn du! En god plan er halve jobben sies det;)

Kate sa...

ser spennende ut det teppet du holder på med :-)