torsdag 2. oktober 2014

Rund duk

Rund duk i grønne balistoffer. Grønt er skjønt sies det og kan jo være ganske enig. Veldig fornøyd med fargevalget her.

 Før sirkelen i midten er sydd på.

På denne løperen har jeg brukt en 9 graders linjal. Lagde stripesett aller først. Hadde tenkt ute duk til meg selv på det runde bordet - men vi får se da.....

 Noen rester ble det igjen også og måtte jo bruke de til noe også. Så langt er delene sydd sammen så får vi se om dette blir liten løper eller noe annet.

Et koselig sett. Har lyst til å utfolde meg med frihåndsquilting på dette så vi får se. Først er det mange andre prosjekter jeg har tenkt å få ferdig før jul. Dette tenkte jeg passet til sommeren så det haster jo ikke.....

4 kommentarer:

Pia sa...

Så spennende det der så ut :-) Artig å se noe "annet".

Siri sa...

Jeg er imponert over hvor nøyaktig alt du lager er!

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Denne teknikken ser spennende ut! Duken ble nydelig, og de grønne balistoffene er virkelig fine!

Elisabeth Solum sa...

Herlig duk i skjønne grønnfarger! :)