onsdag 17. desember 2014

Musetørk broderi på dopapir og snabelvask klut....

Det er artig med tilbakemeldinger på dette når man står på julemesse. Noe fniser, noen brøler ut i latter, andre dulter borti sideman og sier - se der a...... mens andre sa kluten var for liten...... Mange som fikk seg en god latter :-) Og kundene varierte fra 15 år til 80 år. Den eldste kunden sa: Dette tror nok ikke min sønn at jeg kunne kjøpe til han (snabelvask og snabeltørk) til julegave.

Brodert på dopapir. Måtte prøve det også og det var ganske greit. Litt dekorativt og pynte opp badet med dette.

Kluter

Håndkle sett

2 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Takk for kommentar hos meg. Det ble jeg glad for: )

Du for en god ide du har kommet med her. Bare og finne på det er en kunst i seg selv. Jeg forstår at dette slår an: )

LAPPETUSSA sa...

ha ha ha..... dette med dopapiret var morsomt og genialt :) dette må jeg høre mer om hvordan du gjør når jeg kommer på besøk på nyåret ;P