mandag 16. februar 2015

Paintstik og Skiturer = Langhelg

Da har jeg nok en gang startet med nye prosjekter. Høres det kjent ut..... Bitene til høyre er til et kurs i slutten av februar. Deilig og ha skåret opp bitene - og nå tror jeg faktisk det kan bli spennende med kurs igjen :-) Stoffene til venstre er starten på et lite teppe som blir stripesett og blokker. Midt i bilde har jeg lekt meg litt med paintstik.

Her ser dere bilde av hobbykroken min i helga som var. Må ordne seg slik at muligheten er der om man får muligheten og det ble det jo.....

Glemte passer - men det var da glass på hytta og da var jeg reddet.

Først tegnet jeg opp sirkler på frysepapir i forskjellige størrelser. Lekte meg så med paintstik og blandet farger og koste meg. Nå må dette ligge til tørk ca en uke før jeg fortsetter med dette prosjektet.

Mye frisk luft ble det i helga. Litt kunstnerisk med alt skjegget her vel.

God mat og drikke hører med.

Nydelig utsikt og flott skiføre - en fantastisk langhelg.

1 kommentar:

Anni - My Creative Life and Mixed Media Books sa...

Spændende hvad du laver med paint stickene, havde helt glemt at jeg havde nogle, må se om jeg kan finde dem. Hyggeligt at kikke rundt her.
Anni