onsdag 5. august 2015

Feriens systler.....

Her er bilde av feriens hobbysysler. Fant igjen et gammelt korsstingsbroderi på syrommet, jeg må ha hatt dette liggende ca 25-30 år. Første bilde tok jeg før jeg begynte å sy på det i ferien. 

Så langt kom jeg. Det tar utrolig lang tid og du så mange sting det blir etter hvert. Da kom jeg da litt lengre. Grått og sort på grå bakgrunn er heller ikke det beste for øynene - tror ikke det var så nøye sist jeg sydde på det - kan i alle fall ikke huske det. Så får vi nå se om jeg gjør mer på dette før neste ferie......
  
Hatt litt klippomani også - i hver lille pose ligger nå ferdigklippte 3D motiver til kort. Nå skal de bare settes sammen med silikon etterhvert. Har litt å pusle med på kortdager utover høsten nå.

Mye pirkejobb dette men deilig og ha det gjort. Må renskjære kanter med maskin da men det er jo en grei jobb.

Gleder meg til å sette meg ned litt ved symaskina etterhvert nå :-D Har blitt lite sying på meg i det siste så savner det litt kjenner jeg.

Ingen kommentarer: