torsdag 5. mai 2016

Pose til kruset: På tide med en Pause

Ja kan nok være godt meg en pause en gang innimellom. Blir vel fort litt for lite av det kan man kjenne på innimellom. Koppen skal vel minne meg på det - den var en gave jeg fikk tidligere. Nå er kruspose og mug rugs klar for bruk. Har ikke brukt noe mønster her.

Har selv stingsatt dette broderiet og settet var gøy og lage. Krusposen er sydd i krympestoff.

Så nå må man bare huske og ta dette med på quiltemøte da..... 

Inni har jeg laget en liten lomme til tepose, serviett el.

Kruset godt på plass.

Med mug rug'en oppi.

 Da er jeg klar for en kosehelg med kreativiteter.
GOD HELG.

2 kommentarer:

RandiT sa...

Så fint sett da! Og søtt broderi .

Lindas hobbystue sa...

Det var et artig motiv du har sydd på mugruggen og posen :-) Det ble et veldig fint sett som du kan ha mye glede med fremover ja !