torsdag 31. august 2017

Endelig tilbake - med litt filt og broderitråd

Ja, endelig tilbake. Skulle ha en enkel operasjon av gallestein i sommer. Endte med 5 uker på sykehus og flere operasjoner. Har vært hjemme noen uker og prøver så smått å komme i gang igjen. Det krever ganske mye av meg å gjøre litt hobbyrelatert men du så godt det er å komme i gang igjen. Kjekt med litt trening av finmotorikken. Hendene skjelver og kroppen svetter. Blir vel bedre når jeg får tilbake litt muskler og kroppen fungerer bedre. De regner med at jeg er som før ved juletider så da må man ha litt tålmodighet......

Starter med litt enkle ting for meg. Her med litt broderitråd og filt.

Og hva hadde jeg klart nå uten broderimaskin - det lurer jeg nå faktisk på. Er så utrolig glad i denne maskina :-D

Siden det snart er jul så er det jo greit å starte med litt julepynt.

Så får vi nå se om jeg har noe å levere på julemesse i år da. Lysten er jo der.

Ingen kommentarer: