mandag 5. mars 2018

Craftsy....

Har hatt en fornøyelig helg. Hodet er overfyllt av ideer og mange nye tips og nye mønstere.  Tatt noen bilder som gjør at jeg skal huske litt av det jeg har sett. Som regel tenker man jo at dette husker jeg jo - men du å fort jeg glemmer...

Denne helga hadde Craftsy fri tilgang på kursene sine. Skal si jeg brukte helga godt - og du så fornøyelig. Kursene var veldig bra og kan nok være jeg sjekker ut flere av kursene inne på Craftsy. Har fått masse nye tips og lærdom når det gjelder maskinbroderi, quilting etter linjaler og overtransportøren. Nå er det bare å få satt seg ned og prøvd ut noe av denne nye lærdommen. Anbefaler at dere tar en titt innom og ser hva de har å tilby.

Var flink til å vaske og stryke stoffer i januar - dette har jeg fortsatt med i februar og nå er denne bunken klar for syrommet. Og fortsatt er det litt igjen - men snart er jeg i mål, jippi... 

Lilla

Snart er det påske og jeg har prosjekter på gang. Noe nesten ferdig og noen påbegynte med disse stoffene under. Hønene er lace broderier på chiffong - disse har jeg hatt liggende noen år og plutselig så får man en ide. En liten brikke og noe mer.... Har som mål å gjøre ferdig prosjektene med disse stoffene nå i mars og er med på One Monthly Goal

Greit å lage seg noen mål. Ønsker alle en krativ og fin uke.


1 kommentar:

Patty sa...

Pretty fabrics. Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and good luck on your project.