fredag 15. mars 2019

Veske til meg selv :-D

Da har jeg laget en veske til meg selv - og ja jeg trengte den så absolutt for har slitt godt på de jeg har fra før. 

Veldig fornøyd med veska. Dameveske trenger jo et fint broderi og valget gikk på denne damen. Glidelåsen på forsiden av lomma er bare for pynt.
v

Vesken har en glidelås lomme og to lommer med strikk i toppen så de rommer litt mer. Den ene er avlang og smal og beregnet på briller/solbriller slik at de ikke ligger inntil noe annet og får riper.

Pyntet med noen dingser...

Nå kan jeg ta med denne damen på quiltemesse i morgen og jeg gleder meg. Det lyse stoffet mellom glidelåsen er samme som foret. 

God helg alle sammen, sikkert andre som skal på quiltemesse i helga tenker jeg.... Kanskje vi sees.

1 kommentar:

RandiT sa...

Så fin veske. Det blir nok gøy på Sundvollen. God tur. Jeg blir bare heme😳sjøl om je gjerne skulle tatt turen dit😄👍🏼