tirsdag 28. januar 2020

Blomstereng kurs med MrsMoen

I fjor høst gikk jeg på blomstereng kurs i Gausdal med Mrs Moen. Et flott kurs med masse inspirasjon og lek. Utrolig hva man kan få ut av en stoffbit, garnrester og litt tyll. Endelig er bildet mitt ferdig og jeg er fornøyd med bildet selv om dette er mye farger til med å være. På en måte er det dust og lekkert. 

Bare måtte....... gjøre litt mer ut av den. Bladene på bildet har jeg funnet opp selv. Synes de gjorde seg godt og skapte litt mer liv i bildet.

BLOMSTERENG

På baksiden her ser dere hvordan jeg har quiltet bilde.

Her er noen smarte hjørner for oppheng. Første gang jeg lager slik oppheng. Har tidligere sydd slike hjørner i duker jeg bruker ute - da kan man legge en tung stein el i hvert hjørne og duken blåser ikke så lett av gårde.

Da klarte jeg målet mitt i januar - nettopp å få ferdig dette bildet. Er med på One Monthly Goal på siden til Elm Street Quilts så ta gjerne en titt innom henne. Greit og sette seg mål enten de er store eller små.

7 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Nydelig!

RandiT sa...

Så fint!

Patty sa...

Beautiful! Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and congrats on your finish.

Trollkjerringa1 sa...

Det var faktisk flott ❤️❤️❤️

Lappedamen sa...

Wow, så flott bilde. Det gjorde seg med bladene.

EirinH sa...

Det er bare en ting å si; Vakkert!! :)

Pam sa...

I love this and wish I could take the class to learn this technique. Your flower panel is awesome and your colors are perfect.