mandag 8. juli 2013

Quilteutstilling i Mora

4 damer på tur til Ovansiljans quilteutstilling i Mora hvor vi bodde i en liten rød stuga.Vi hadde en toppers helg med mange quilte godbiter, mye inspirasjon og masse latter. Akkurat slik en helgetur skal være :-)

De hadde mellom 400-500 arbeider utstillt så her var det mye å titte på. Ikke rart jeg har tatt over 500 bilder da vel..... Deler litt med dere også.

2 av modellene er fra Tyger og Ting.

Helt til høyre noen arbeider av Bente Vold Klausen. Har virkelig sans for hennes kreativite arbeider.

En gang i tiden skal jeg sy meg et bargello teppe. Jeg så etter en bok om temaet men fant ingen. Noen der ute som vil anbefale en bok som har noen kreative mønster på bargellotepper?

Her er damene i full gang med handlingen. Ingen av oss som gikk tomhendt hjem nei.

Shopping hos Tyger og Ting.
 

Noen godbiter fikk være med hjem. Gleder meg til å prøve linjalen, den så virkelig super ut :-)

 Et utsnitt fra en av Bente Vold Klausen sin quilt.

  Nå vandrer jeg videre full av inspirasjon....... God sommer til alle :-)

2 kommentarer:

RandiT sa...

Hei igjen og takk for sist . Det var koselig at du tok kontakt på messa. Er helt enig med at utstillingen er kjempeflott og bildene til Bente V.Klausen er virkelig noe å se på.

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så herlig med en sånn helg, masse inspirasjon og flotte ting å se på! Så mye fint du har handlet. Takk for at du deler så mange bilder av ulike quilts!